VAŽIUOKLĖS REMONTAS + PATIKRA SKUBIAI KLAIPĖDA

Reikalingas automobilio važiuoklės remontas? Reikalinga važiuoklės patikra Klaipėdos mieste?

“AUTOVDC” – PAKABOS REMONTO CENTRAS

Automobilio važiuoklės remontas Klaipėdoje – tai tokie darbai, kurie reikalingi automobiliui šimtą kartų dažniau, nei turbinos remontas ar variklio gedimų šalinimas.

Kaip dažnai reikia tvarkyti važiuoklę dažniausia priklauso nuo to, kaip bus eksploatuojamas automobilis. Vieni važiuoja daug – kitiems automobilis skirtas nuvažiuoti tik į darbą ir atgal.

Taigi, važiuoklę reikės remontuoti vieniems vieną kartą per du metus, kitiems vieną kartą į pusmetį. Miesto režimas ir važiavimas trasose – taip pat turi savo pliusus ir minusus

REIKIA SUREMONTUOTI VAŽIUOKLĘ ŠIANDIEN?

Skambink dabar!

Tel:+37067931302

VISKAS PAPRASTA KAIP 2×2

Dirbame paprastai ir aiškiai. Sąžiningai, skaidriai, profesionaliai ir svarbiausia – greitai. Iš ryto atvežėte automobilį? Vakare jau važiuojate namo su beveik nauju. Važiuoklės remontas Klaipėdoje per dieną. Galime įveikti visą automobilio pakabą per vieną dieną. Daugelis važiuoklės dalių yra vietoje, todėl darbai darosi žaibiškai.

REGISTRACIJA Į SERVISĄ KLAIPĖDOJE

Vienas mygtuko paspaudimas, 30 sekundžių pokalbis ir jūsų automobilis jau juda link mūsų. Norite, kad tai taptų realybe? Išbandykite patys – jeigu tik tikrai reikia pagalbos…

VAŽIUOKLĖS DALYS – KAIP IR KĄ IŠSIRINKTI?

Tai turbūt pats sudėtingiausias momentas. Kai reikia pasirinkti važiuoklės dalių gamintojus, o jų yra “milijonas”, dažniausiai žmonės renkasi tai ką siūlo dalių pardavėjai. Kurių tikslas yra vienas – parduoti tai, kuo jie prekiauja.

Autoservisai Klaipėdoje, kurie specializuojasi važiuoklės pakabos remonte visada žino, kurio gamintojo dalys laiko ilgiausiai ir ilgaamžiškumo prasme pačios patikimiausios.

Todėl organizuojant savo automobilio pakabos taisymo darbus galima rinktis – viską patikėti autoservisui, ar puse atsakomybės ir garantijos prisiimti sau.

1.VAŽIUOKLĖS RESTAURAVIMAS – VERTA AR NE?

Seniau tai buvo labai populiari paslauga. Tačiau šiandien didesnį įdirbį turintys autoservisai jau pasimokė ir žino, kad pakabos elementų restauravimas nėra absoliučiai jau toks nekaltas.

Taip, bet kuriuo atveju restauruota važiuoklės detalė laikys šiek tiek ilgiau, tačiau 90 proc. atvejų restauravimas būna per “kietas”. Ką tai reiškia?

Papasakosime savo naujiems klientams viską vietoje, atvykus. Turite žinoti… Remontuojame važiuokles daug metų ir puikiai susigaudome, kaip tai reikia daryti, kad nereiktų Jums važinėti į servisą kas du mėnesius ir prašyti pažiūrėti “kas vėl ten bilda”

2. ORINĖS PAKABOS VAŽIUOKLĖS REMONTAS IR RESTAURAVIMAS

Su šia automobilio pakabos dalimi, situacija kitokia. Orinė pakaba šiandien montuojama jau beveik visuose ekstra klasės automobiliuose. Ir jai, kaip ir kiekvienai kažkokį darbą atliekančiai sistemai reikalinga ne tik priežiūra bet ir remontas.

Orinės pagalvės, kompresorius ir keletas elektroninių komponentų – tai tik tiek nedaug, kad jūsų automobilis būtų kaip “ant sparnų” Tačiau kaina visų šių komponentų, jeigu rinktis iš naujų – žiauriai didelė.

Todėl jeigu naujomis dalimis sąmata gaunasi 2000,- ar 3000,- tai orinės pakabos restauravimas kainuos nuo 500,- iki 1000,- Eur. Sutikite… Skirtumas yra. Priėmus tokį sprendimą – lieka nemažai prisidurti atostogoms.

3. RATŲ SUVEDIMAS KLAIPĖDOJE- DARYTI AR NE?

Šiandien labai populiari frazė autoservise “Ratų suvedimas? O kam? Viską pataikėme”. Tai reiškia, kad jūsų meistras dirba kaip robotas, jo akys kaip lazeriai, skaičiuoja kaip kompiuteris, o rankos … irgi stebuklingos. Vadinasi suvedimo stendas, kurio kaina 20.000 Eur, niekam nereikalingas.

Juokas juokais, bet tokių situacijų pasitaiko ir dar gana dažnai. Sunku suprasti tik kodėl taip yra. Suvedimo kaina pas mus 25-30 eurų. Kai važiuoklės remontas atliekamas už 3 4 5 6 7 8 šimtus, nepadaryti darbo, kuris visą remontą gali paversti niekais – logikos nėra visiškai.

Taigi, buvo atsukinėtos vairo traukės? Buvo paleistas traversas? Reikia jau ir suvedimo. Daryti ar ne, kiekvieno teisė rinktis. Rinkitės protingai!

4. ABS REMONTAS KLAIPĖDOJE – KADA IR KĄ RIŠTI / PRIRIŠTI?

Dega Abs lemputė prietaisų skydelyje? Nežinote ką daryti? O gal jau kažkoks meistras bandė spręsti ABS problemą? Pakeistas ABS daviklis ir jokio efekto – ABS sistema vistiek neveikia. Normalu. Vadinasi reikės pasikapstyti giliau. Ir čia jau gali būti reikalingas geras autoelektrikas (Klaipėdoje).

ABS sistemos remontas labai dažnai atrodo labai paprastas reikalas. Pakeiti ABS daviklį, kartais guolį ir lyg viskas. Žiūri kad niekas nesikeičia, nors turėtų.

Kas belieka? Problema laiduose arba reikia keisti ABS valdymo bloka. Taigi, reikės elektriko, kuris moka ne tik automobilio kompiuterinę diagnostiką padaryti, bet sugeba ir laiduose pasikrapštyti bei ABS blokus pririšinėti arba juos pačius remontuoti. Mes tai darome. Todėl visada išspręsime ABS sistemos gedimus iki galo ir pas save vienoje vietoje.

5. STABDŽIŲ REMONTAS KLAIPĖDOJE – KAINA KOKIA?

Labai dažnai mūsų klausia: “Dingo stabdžiai: Kiek man kainuos stabdžius suremontuoti?” Ką čia galima atsakyti… Turbūt atsakymas būtų toks – 10 eurų arba daugiau. 10 Eurų kainuos papildyti stabdžių skystį.

Stabdžių kaladėlių keitimas kainuoja 25 ir daugiau. Po to gali prireikti keisti stabdžių diskus. Brangiausiai kainuoja stabdžių suportų remontas. Žinoma, jie gali būti restauruojami ir taip sutaupoma nemažai pinigų, tačiau skirtumas tarp naujo ir restauruoto suporto labai nežymus, todėl mes visada rekomenduojame juos keisti naujais.

Žinome kokie prekiniai ženklai pasiteisna ir veikia be priekaištų, todėl šis klausimas išsisprendžia labai puikiai.

Tel:+37067931302

TIK ŠIŲ AUTOMOBILIŲ VAŽIUOKLĖS REMONTAS

KONSULTACIJOS BE IŠEIGINIŲ

autoservisai klaipeda konsultacija registracija

Tel:+37067931302

*PS – Nustokite leisti dienų dienas gedimo ieškodami patys …

Tai mūsų darbas… Nors mokytis naujos profesijos nevėlu niekada! Tačiau skaičiuokite laiką. Ar išsiaiškinti ir surasti gedimą per 20 – 30 valandų pačiam ar sumokėti meistrui už 2-3 valandas 60-70,- Eurų ir ramiai miegoti.

PARTNERIAI